Monday, April 15, 2013

Kelebihan Kerja di Universiti - Best

Assalamualaikum. 

Apa khabar semua kawan-kawan. harap sehat hendaknya la ye. lama rasanya tak update blog nie. rindu nak typing-typing lelaju. ihiih. untuk entry kali nie, aku nak berkongsi pengalaman aku bekerja di universiti ni. Alhamdulillah, hingga hari nie, aku dah setahun 6 bulan berkhidmat untuk universiti tempat aku cari rezeki. Rasanya, baru je menjejak langkah ke sini. tup tap, tup tap, dah dekat dua tahun pun.

 Niat nak sambung pelajar di universiti terhenti disebabkan ada kekangan-kekangan tertentu. Jadi, aku bersyukur sebab niat aku tercapat walaupun tidak belajar di universiti, tetapi berpeluang mencurah keringat di universiti. Temanya lebih kurang kan. ihhih. Dan aku bersyukur kepada tuhan sebab sekarang aku dah berpeluang menyambung pelajaran di universiti walaupun sekadar Pjj. Jadi lah kan. Biar lambat, asalkan tercapai jugak untuk menggenggam segulung ijazah sarjana muda, ijazah sarjana dan insyallah ke peringkat lebih tinggi lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...