Wednesday, May 30, 2012

Aku Menghilang ke Kelantan.. Semata-mata pekana kropok lekor?

Assalamualaikum..


Wah, gambar aku jadi pengapit kat atas nie? apa motif gambar untuk entry kali nie pulak ye... Sebelum tu, aku nak cerita yang aku cuti besok dan lusa. Wah.. Bercuti ke Kelantan na.. This is my 1st time nak gi sana. Sebelum nie, aku tak pernah nak jejak kaki kat sana sebab x berpeluang nak gi.. So, bila diberi peluang, apa salahnya kan. Excited ni weh..

Tujuan utama aku gi kesana sebab kawan se'ofis aku akan berkahwin sabtu nie. So, dah nama pun kawan kan. kena lagi gi kan untuk menghabiskan nasi minyak beliau. Yetak.. Tapi..tapi.. ihihih *malu nak cakap.. tujuan yang paling-paling utama sebab aku jadi pengapit dia disana .. yeyy.. Jadi pengapit lagi. Masuk nie, dah 4 kali aku jadi pengapit. Ops, Terexcited lagi. 

So, aku ambil keputusan untuk cuti awal untuk berjalan-jalan disana. Alang-alang mencelup pekasam, biar sampai ke merata-rata di tanah Kelantan kan. #Eh! Hok'ollohh.....Kawe nok cari Budu, Kropok leko.. nok makkey kot sano... OPS! dah jadi slang Thailand nie... ihihihi..psttt~ dengar cerita kropok lekor sana fresh2.. *bentuk ikan lagi ka?

p/s: Orang kata klu jadi pengapit 3 kali, orang tu akan dapat jodoh pulak lepas tu. ahaha. Tp, aku rasa, klu 30 kali jadi, baru dapat kot..yetak.. dok muda lagi nie... ihihih. Slm. kbai..

5 comments:

Lizzie Yasmin said...

Jap nak AMIN kan dulu.AAAAAMMMMIIIIIN

♥ wawawawa ♥ said...

bestnye p kelantan..da lame x p

♥ wawawawa ♥ said...

bestnye p kelantan..da lame x p

Muhammadnuraizuddin said...

lizzi - ahahha... ;)

wawa - best kan. memang best wooo

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

penah jadi skali jeee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...