Wednesday, April 4, 2012

MegaGiveAway by Penmerah.com



Wah, tetiba dalam blog aku ada colour merah teserlah. ihihih. Actually, sejak dua menjak nie, aku suka join giveaway2 besar besaran. Klu kecil kecilan, macam kecik je percent nak dapat hadiah.hihih. aku bukan  apa, skrng nie, aku dah ada hobi baru. Nak kumpul hadiah2 Giveaway dari blogger dalam Malaysia nie. Awesome kan?


Berbalik kepada giveaway dari seorang blogger pemes yang mempunyai keterujaan yang melampau terhadap colour merah nie, Beliau telah melancarkan Giveaway secara besar-besaran mulai 7 Mac hingga 7 April. Wah, ada lebih 60 hadiah menanti blogger yang menyertai Giveaway kali nie. Wah.. banyak sungguh. Macam ada chan ja nak dapat kan..ihihihhih..

Akak Pen Merah nie aku dah kenal lama dah. Aku dah jumpa dia lebih 3 kali. Aku dah hilang ingatan bila kali terakhir kami jumpa. Mungkin di konsert Suara. ihihi. Akak pen merah nie peramah okey.. Beliau mudah bergaul dengan orang lian. Dan yang paling syok mengenai akak pen merah nie, Senyumannya yang manis senantiasa dilemparkan kepada orang sekeliling. eh, jap.. aku nak cari gambar aku dengan beliau. Rasanya ade..iihihih..

alah... xde bukti la aku pernah jumpa akak Pen merah nie..tp, aku nak kasi tau korang suma gak yg aku pernah jumpa dia..ihihih


jumpa di google..ihihi. credit kepada tuan blog.
Wah, memang minat colour merah betul.. ihih.. baju, air.  blog, pen, suma colour merah..ihihi. weh2.. aku nak tag depa2 nie... gadis hanim, nurelyani, dan aslan as.. mai join weh. dah nak tutup nie.. ihihih



4 comments:

Nisa Kay said...

ambuii hangg tulis panjang2 ni nak bodek kaa. hakhakhakk
gurau2 je naaa ;p

Muhammadnuraizuddin said...

nisa - amboi2.. tau hg no..ihih. mesti la..ihihih

Miss Butterfly said...

gudluck din ! :)

Cik Bunny said...

singgah sini,jemput join giveaway CikBunny =) http://inspirebunny.blogspot.com/2012/12/giveaway.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...