Monday, January 9, 2012

UPSI 9 Januari 2012

Assalamualaikum..

Huh, penatnya ari nie..Nak masuk UPSI pun susah. Yelah, kena melalui roadblock yang banyaknya luar biasa. Nak masuk UPSI pun melalui pemeriksaan yang luar biasa. Semuanya luar biasa di UPSI kini. Mereka yang mahu berkumpul pun luar biasa, panas tu. grrr.. Aku je manusia biasa. 

"Menurut kamus Bahasa Melayu, 'perhimpunan' bermaksud 'perjumpaan' ataupun 'pertemuan' beramai-ramai. Manakala 'aman' pula bermaksud 'harmoni', 'sejahtera', 'selamat' atau 'tidak ada kekacauan'."


Pemandangan luar UPSI Dari BB aku.











Huh! aku bukan nak coment pasal Perhimpunan nie. But, masalah yang timbul kepada staf UPSI yang sok suci tak bersalah nie. Staf UPSI terpaksa keluar dari UPSI dengan menggunakan jalan belakang. Berpusu2 nak meloloskan kereta. uhuhu.. #jem tak hengat! :(





5 comments:

C i k P i p i T e m b a m said...

masuk upsi buatpe?continnue stdy ke

kaAka said...

kesiannya...org lain lak kte tnggung...

Silent Thinker said...

kesian yg g nk g exam

ira mohd said...

alahaiiii. sian je kan ~

Muhammadnuraizuddin said...

tembam - taklah.aku keje.ihih..

kaka - tau takpa.uhuhu

thinker diam - haah. masuk lambat dorang.

ira - itulah.soba2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...