Tuesday, January 31, 2012

Jom Jalan Bersama Nuraizuddin di Taman Tasik Taiping. Vlog kini kembali!

Assalamualaikum..

wah, dah lama rasanya aku tinggalkan dunia vlog. Yelah, sejak 2 menjak sibuk di tempat kerja baru nie, aku tidak lagi berkesempatan untuk berV log. Mesti ramai yang nantikan kemunculan Vlog Bersama NurAizuddin kan. ahha. *perasan... Nie hah aku dah sediakan untuk tontonan korang semua. Jom Jalan-jalan di Taman Tasik Taiping @ Little New Zealand.


Pastikan anda tekan button HD untuk kualiti video yang lebih elok.

Actually, ini adalah video lama yang aku tak berkesempatan untuk publish. Buat masa sekarang, aku ada projek video baru. Hah, nak tau, kene tunggu. ihihi.. babai. Selamat beramal.

5 comments:

[k]o{q}i[n] said...

aku dh lme x wat vlog.. :(

Awie Omar said...

wow. dah macam tgk destinasi bajet lak hehehe. menarik. niat kat hati memang ada nak wat VLog. tunggu je la nanti.
jemputla singgah ye
http://awieomar.blogspot.com/2012/01/10-perkara-yang-buat-cikgu-marah-giler.html

Muhammadnuraizuddin said...

koqin - rugi gila. hg berbakat besar dlm bervlog.

awie - ihihih.. buat la.. gud2.

Silent Thinker said...

tasik taioing yg dirindui!

hafizulhakim said...

background music de guna lagu abrahm pursuit kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...