Saturday, December 3, 2011

Dato Siti Nurhaliza tidak kisah diketawakan di Maharaja Lawak Mega

Assalamualaikum..




Wah, Maharaja lawak Mega minggu ke 6 dah berlalu. Bagi aku, untuk minggu musical nie, peserta kurang menonjol.. Entah kenapa, sepatutnya, minggu musical la paling happening ye tak?. Ok, Sebenarnya, aku bukan nak bercerita pasal MLM nie, tetapi aku nak memuji salah seorang juri tetap MLM pada malam itu iaitu Dato Siti Nurhaliza.

Salah seorang ahli kumpulan Saehu [Bocil] menyambut hari lahirnya pada hari tersebut dan beliau terlalu mengharap dan inginkan nyanyian lagu Bufdaynya daripada Dato Siti Nurhaliza. *Yelah, diva kan. Herm, Malangnya, Dato Siti Nurhaliza sakit tekak.. tahap xda suara beb. Fuh, aku yakin sakit tekak adalah perkara yang paling dibenci bagi seorang penyanyi. Yelah, How nak nyanyi. Nak ikutkan, sebagai seorang artis profesional, beliau x akan menyanyi lagu tersebut didalam keadaannya yang sedemikian bagi menjaga standard dan berani aku katakan untuk menjaga aib nyanyiannya pada ketika itu. Tapi, yang mengejutkan semua pihak, Dato Siti Nurhaliza dengan rendah dirinya memenuhi permintaan Bocil iaitu salah seorang ahli kumpulan Saehu.

Seriously, aku tabik spring kepada Dato Siti Nurhaliza. Dari awal pembabitan beliau didalam industri muzik tanah air, beliau terkenal dengan sikap rendah diri, sopan santun dan sebagainya. Hingga ke saat ini, beliau masih begitu. Memang layak Dato Siti Nurhaliza disayangi ramai dan dijadikan contoh oleh artis-artis yang lain. Inilah kunci kejayaan seseorang. ye tak?



Inilah scene yang aku ceritakan diatas tadi..


P/S :     :")

13 comments:

azri johan said...

wah,kena tengok niiii

k.h.a.l.i.l.a said...

betul betul... tengok jugak malam tdi. hepy betul Bocil tu Dato' Siti nyanyi utk die. huhu

jaa64 said...

wooow...baguslah dia nyanyi gak walaupun suara camtu..huhu

Linda Fuad said...

kesian DATUK Siti kene cari suara jugak utk nyanyi lagu utk bocil tuu...
menitis wooo air mata sy tgk DATUK Siti berusaha utk bersuara walaupun sukar... tabik springg la kt DATUK Siti !! :))

Blogger bernama Zam ! said...

I lebiu Dato Siti ..
dia memang baek !!!

Muhammadnuraizuddin said...

azri = tengok jangan tak tengok..uhuhu

khalila = uhuhu... itulah.klu aku jadi bocil tu lah, dah pengsan dah..ahahha

jaa = tau takpa.. memang rendah diri..

linda - ahha. aku pun.. nak nangis weh. dia berusaha woo..

blogger zam - i lebiu dato siti 2..ihihihi

hawiz said...

mmg retis lor..hihih

Muhammadnuraizuddin said...

hawiz : Dato Siti memang retis wooo. wah...

AmirahSM said...

siti cemane pon ttp akan lyn peminat =))

Muhammadnuraizuddin said...

amirah = betoi2.. skong sangat..

p!q4h b@guss said...

kak siti mmg baik.. tak sia2 saya minat dia sejak saya umo 6 thun lgi.. :)

Niza Romli said...

tabik siti!

Muhammadnuraizuddin said...

pikah - sama la ngan saya..hahah

niza - saya jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...