Wednesday, July 6, 2011

Video NurAizuddin menemuramah barisan pelakon Filem Tolong! awek aku puntianak di Majlis Party Costume.

Assalamualaikum...

Pada Ahad yang lalu, saya dijemput untuk menghadiri Party Costume Sempena Filem Tolong! Awek aku puntianak di Menara KL.. Untuk entry kali  ini, saya telah menyediakan video keadaan disana dan sesi menemubual dengan barisan2 pelakon filem tersebut. Pastikan anda menekan button HD bagi kuality video yang maxima.



Untuk kepantasan maxima CLICK HERE


P/S : Jangan lupa untuk menonton filem ini dipawagam. Selamat Berinfomasi, Wslm.   
#credit to Fhai..

11 comments:

C i k P i p i T e m b a m said...

best laa dpt temuramah . huhu . jeless i :P

miaa spungen said...

kau jd hos jela din.. ade bkat ouh.. keep it up =)

Muhammadnuraizuddin said...

pp tembam = ihhih..

mia = ihihi.hos blog sendiri layak la..uhuhu

nur said...

hai kawan..
thanks add.. and nice blog n good luck..

ALL IN ONE

JOM TENGOK GAMBAR BEST!!
JOM KE: ALL IN ONE

puteraduyong said...

macam best je citer ni....

Muhammadnuraizuddin said...

nur = tq so much..ihh..

peteraduyong = itulah..best tau.

KinosKoko said...

nak tengok citer ni..mcm best jek..huuhu

Muhammadnuraizuddin said...

kinoskoko = memang best... ihih...

aiEz said...

tak sabar nak tengok,traoler cm besh...;)

pCL [p@kcikLie] said...

salam , menyinggah di sini.

Muhammadnuraizuddin said...

aieza = ihih..itulah.klakar weh..ihih..

pcl = tq very much.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...