Monday, May 16, 2011

Disebalik Tabir pembikinan Bersama Nuraizuddin.

Assalamualaikum..

Jom tonton Video yang di edit Khas oleh Media Jer dan Kyerull selepas pembikinan Vlog Bersama Nuraizuddin. Thx alot beb..ihihih.


             

P/S : Tq kepada semua yang menonton.. ihihi. Selamat Beramal, Wslm

14 comments:

aslann said...

Ihhh..mencilah uplod kt 1tube! GGrr!

farel said...

x leh bukak pun bro ko nyer video nih?

Muhammadnuraizuddin said...

aslan = ahhaa... kesian..ihih

farel = lah, yeke.. aduh, mcm mana tu yekr.

Hanim Mahali said...

dah tengok... tapi nampak sikit je muka... haish! mencik mencik...

Muhammadnuraizuddin said...

hanim = ahaha..kesian.ihihih

Anonymous said...

backlink la beb, hahaha

ahmad jer

Muhammadnuraizuddin said...

ahaha..haah la..lupa..tu la..kelam sangat buat entry..aku kat ofis nie.. akahka.a.. sory ye hak cipta.

HeziqaMushadadLee said...

haha!terbaek..*nak jeles jugak*

err,nyaris jadi follower ke 900

mahirahnazlim said...

apsal aku tgok muak si lan mcm pompuan jer ? sweet hahah

tapikan , aku selalu salah kau dgn aiman sekali imbas mcm kembar der . HAHA

achik ezam said...

sedang tengok di umah tuan tanah..haha....

Muhammadnuraizuddin said...

heziqa = lah, yeke.ihih..tq so much..

mahirah = suma orng ckp mcm tu..kata kami kembar..ahha

acgik = hihih..tq so mcuh.

rebecca melessa said...

bila korang nak wt gathering kat epo lak??uwaaa~

Muhammadnuraizuddin said...

rebeca = hihih... best jugak ipoh nuh..ihihhi

CiK JaCOb'S said...

nice ar..bez..ko punya vlog+ lagu dia..caya lah bro!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...