Tuesday, April 12, 2011

Padah pelajar tak pernah ke kelas amik periksa.

Assalamualaikum..



12/04/2011 adalah hari peperiksaan muet aku.. serius aku tak baca N practice apa2.. Lagi pun, aku tak pernah ke kelas muet..yelah, calon persendirian kan..Dah tua baru sedar diri nak amik muet.hahah~. Speaking pulak tu..dah la aku terabur bercampur baur loghat utara lagi..Cait!!!.. Tengok apa jadi besok.. Fuh,  #nervous..

P/S : Wish me luck na..ihih..Selamat beramal, Wslm.

17 comments:

Wen said...

ggod luckkk

nurul lalala said...

best of luck din~ ^_^

buyat(bebola tomato) said...

goodluck2. speaking listening ke writing?

Fariq said...

kawan dulu pun masa elas muet tak penah gi kelas.. dan hasilnya tak berapa memberansangkan.. kalau gi kelas mesti lagi baik.. papepon gudluck la utk muet ye..

latest -
Media Mempengaruhi Minda Manusia

marish sha said...

jika ini dapat membantu :)

http://marishaa.blogspot.com/2011/04/muet-speaking-test.html

Encik Suami said...

Ajib amma ya'ti = jawab apa yg reti.
hahaha..
GOOD LUCK ye.

jemput terjah new entry

1) (>.<) Untukmu (>.<)

Muhammadnuraizuddin said...

wen = tq..

lalala =tq..

buyat = tq..

fariq =tq..

marish = tq..;

incik suami = tq.

NuReLLe said...

gud luck wehh..kalau smpt ko wat r vlog sekalik kt cna nnt....hakhakhak..:D

plawok..plawok..plawok..:P

Anonymous said...

gud luck ea.buat yang terbaik....

cik pieja hut said...

errr din dah amek MUET? seramnye lah....bile lah turun cek plak kan ?next semm!!! arrrgh

Mah@mahu said...

Lah knp mcm tu bro heheh tak apa nanti bawa kamus elektornik huhuhuh insyallah lepas...

DDFABULOUS.COM said...

gud luck bulat...

cikLah said...

so... hows ur muet?? hhee.. ade gk mber y g muet hr ni..

first time dtg jalan ke sini.. sronok plak nengok vlog kamu.. g jalan2...

happy2 days..

Muhammadnuraizuddin said...

yani = nak wat vlog kat sana..melampau la tu.hahaha

pieja = ahha..rasa mcm senang ja..tp, tak tau lah..markah mcm mana..

dd - tq na..hahahah

ciklah = ihih..yaka..tq na...

cik.saffa.here.with.love. said...

so jadi mcmner?

Muhammadnuraizuddin said...

cik saffa = ok je..ihih...insyallah.

shandye. said...

how was the exam. good? hehehe...

lelaki [tanpa] emosi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...