Tuesday, April 26, 2011

Gempar dia boleh terbang

Assalamualaikum..


Apabila aku melihat dia terbang ke arah aku, Apa lagi, aku pun~!!!!!.

Video nie curi dari Youtube...

Dia yang aku maksudkan ialah LIPAS..Ayyerk!!! Besar bapak lipas tu.. Siap jatuh ke paha aku pulak.. ARghHH!!! melompat aku.. Sebenarnya aku nak buat pengakuan di sini. AKU BARU TAHU YANG LIPAS BOLEH TERBANG.. Gempar kan? Haish. Kunonya aku, OKBAI~

P/S : Jangan takut lipas, sebab kita lagi besar dari dia.. :") .. Selamat beramal, wslm.

20 comments:

Miss Ran said...

xsmpai hati nk gelak tapi nk gelak jugak

hahaha

adoi

alyana hamdan said...

hahaha...apa jek abg din ny..
tapi comel panda tu..haha...
lipas mmg boleh terbang lah..
=)
kehkeh..sabo jek lah..

Shamsuddin Amin said...

igtkan bende ape td yg leh terbang... hahaha

zikeryhassan said...

kau baru tahu? ish3. aku geli dowh ngan lipas

cik pieja hut said...

alamak ! maaaf lah din.nak gelak sopan ta tau.so terpakse gelak jahat ! AHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHA

efa said...

hahaha din oh din baru taw ka lipas boleh terbang? adess dah kurun la lipas leh terbang kahkah relax2 mmg gempak hehe

Along Usop said...

nak aku lempang ko sampai terbang tak??

wakakakakakakak.. =p

liyana said...

cmey pnda tu..lipas itu mmg mnakutkn

Muhammadnuraizuddin said...

mis ran = tak baik sungguh..ahah

alyana = saya budak baru belajar..ahah

shamsuddin = jngn kaki hg yg terbang ke aku sudah..ahaha

zikery hassan = kat sek dulu cikgu tak ajar pun..

pieja = sungguh kejam..haip

efa= ingatkan lipas modern je leh terbang..haish

along usop = takmo2..haha

liyana = dia tak mkn orng lah..ahahha

aslann said...

pondan...takot lipas..HAHAHA! lembik!

Muhammadnuraizuddin said...

ASLAN = aku bukn takut lipas ok.. aku terkejut..kotor

zuwaidah said...

lerrrrrrrrrrrrr ingatkan dah tahu lipas boleh terbang...baru tahu keeeee..hehehhehehehehe

incik mumu said...

housemate ako lagi terok..
nampak lipas teros amek ridsect, sembur sampai menatang tuh mati..
kolo abes 1 botol ridsect tuh, abes laa die sembur kat menatang tuh..
selagi tak mati, selagi tuh laa die sembur..
kronik kan..??
hahaha

Muhammadnuraizuddin said...

zuwaidah = tak tau..cikgu tak gitau kat sek dulu..

incik mumu = gila kentang..kronik dah tu..ahahah..weh, lipas kat umah aku nie besar2 kot.

chema said...

follow u! :)

hqfizulhqkim said...

haha. baru tau kah.

~CiK TiNieY~ said...

kesiannnn

NURUL NADIAH MAMAT said...

ahaha....nak gelak pon ade...
terang2 lipas de kepak......

p/s : suka tgkap lipas.....pgg dia punya sesungut....ngee......

Puteri Kasih said...

try control gelak...tapi tak jadi...terpaksa gelak gak...hahahaha...

Cik Teddy said...

ngee~ smpai skrg masih xleh buang fobia lipas..susah la..
nak tukar link ngan cik x?
http://cikteddycorner.blogspot.com/2011/08/tinggalkan-link-anda-disini.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...