Tuesday, March 8, 2011

Takdir mereka begitu..tolong terima!!!

Assalamualaikum..~


Korang suma tahu yang semut adalah serangga yang paling rajin bekerja. Tetapi, Korang semua tida tahu satu perkara ini..ihihi., korang cuba ambil Ridsect dan semburkan kepada semut yang merayap-rayap di meja-meja di rumah anda.Percayalah bahawa semut itu akan tumbang kepeningan ke arah kiri..ihihih...*cuba tau!!!




Satu lagi perkara yang korang tidak tahu ialah, Jika anda ke zoo, cuba anda lihat pergerakan buaya..Sebenarnya, buaya tidak boleh mengundur..Ibarat kereta tiada gear reverse..ihihi...




P/S : Selamat beramal, Wslm.


7 comments:

alyana hamdan said...

nty yana nk try buat kat semut lah..haha..
p kat lawa kwsan buaya ue..
cantik jek..hehe..
=)

| cik azeya | said...

haha. cian kat buaya. :)

Anonymous said...

ek buaya xleh jalan mengundur ek???? xprasan..heheehhe

psis@tepeng

NuReLLe said...

de je buaya yang boleh reverse....





















































































BUAYA DARAT!!!!!!!!!!!!!!!! :o

Muhammadnuraizuddin said...

alyana = ahhaha...try na..mesti sebelh kiri dia tumbang..

cik azeya = ahhaha.tp, klu dia serang, duduk la belah belakang.ihih.dia pusing, kita pun pusing..ihihih

ijat = ahha..itulah..aku pun tak tau sebelum ni...

yani = ahhaha...buaya darat spesis lain..kahkahka

Hanim Mahali said...

kita pun pening kena semburan ridsect tu, apatah lagi semut.
Baru nak cakap buaya darat boleh jalan mengundur, tapi Yani dah cakap pulak...hehehe

logorithm said...

Ini membuktikan bahawa semua semut adalah left-handed!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...