Friday, March 4, 2011

Tahukah anda perkara ini?

Assalamualaikum....


Unta mampu hidup lama tanpa air?




.....tetapi, tikus mampu bertahan tanpa air lebih lama berbanding unta.



P/S : anda semua mesti tak terfikir kan..tp, inilah faktanya..aku pun baru tahu tadi..ihih...
Selamat beramal..Wslm.

15 comments:

Anonymous said...

pe kate ang cari info pasal haiwan yang bernama pikas..lak!!
i choose u!!!!!
pika, pika!!!

psis@tepeng

yaya_flanella said...

Berapa lama? ;)

FarAh AmiRa said...

hahaha....bwu la cek taw

SyedGraphiX said...

follower da makin ramai!!!
*xde kaitan* .hahaha

Biey said...

mungkin saiz kecil ngan persekitaran kot yg membuatkan hal ini berlaku..

Fakhrul1409 said...

mksudnya apa? hahahha

black butterfly said...

ooo..bru tahu jugak..^_*

Amira Anorah said...

adoii..bangla giler bercakap....HAHAHA
benda tu budak kecik semua dah tahu..ade discovery channel lah..
HAHAHAH...

dah la tak cakap berapa lama boleh tahan...:P

gemok = bulat..XD

Muhammadnuraizuddin said...

ijat = oit, itu pokemon kan.ahhah

yaya = lamalah jugak..ihiih.lama dari kita sebagai manusia nie..iihi *blur jap'

farah = bagoih2..tau pun no..iihi

Muhammadnuraizuddin said...

syed - aku leh report hg sebagai spammer tau dak..ahhah

biey = yela kot...hahaha..tp, apa pun, unta wat kerja berat..sebb tu dahaga..kahaha *jawapan darjah satu

fakhrul = maksudnya, tikus lagi lambat mati dari unta kalau stay sesuatu kawasan yang sma n takde air..ihiih

Muhammadnuraizuddin said...

rama2 itam = aku pun.ihihih.sma2 tau.ihih

Muhammadnuraizuddin said...

amira = ahha.weh, jngn kasi aku malu..weh, memg la ..tp, sbelum nie aku taktau.nampak sngat budak2 zman skrng power mcm hg kan?ihihhi

hakeem kira said...

tau2 . lipas boleh hidup beberapa hari juga tanpa kepala sampai dia mati lapar

Muhammadnuraizuddin said...

hakeem = itu aku tau jugak..tp, aku tak terfikir pulak dia mati sebab lapar..ihihi..*malu sat.

miaa spungen said...

wah nsib baik abg nur bgtao, kalau tak aku tak tao huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...