Tuesday, March 29, 2011

Satu2nya lelaki Berkonvokesyen.


Assalamualaikum...

Malam nie, aku nak share berkenaan konvokesyen lagi..banyak betoi benda yang aku nak membebel kat sini..ihihih...meh tengok gambar nie...






Hampa suma mesti kata aku gedik bergambar bersama perempuan kan..semua gambar aku dengan perempuan..hahaha..Yelah, mana taknya..Aku sorang ja kumbang dalam kelas..yang lain semuanya bunga.. Satu lagi fakta aku nak kasi tau pasal konvo kali nie.. Aku adalah satu-satunya lelaki bagi graduan sesi January didalam Diploma Sains Kesetiausahaan.. bila beratur untuk naik ke pentas, Aku sorang ja lelaki yang terselit..Serius aku segan..Parent orang lain pandang lain macam ja..ahahha..Apa pun, aku tak kisah,..aku terus melangkah tegap sambil cover macho masa naik ke pentas untuk mengambil folder.. Gila kentang kan?hahaha.

P/S = Even dimana kita berada, halangan dan rintangan, kita mesti tempuhnya untuk mengecapi kejayaan. Selamat beramal, Wslm...


28 comments:

Hanim Mahali said...

terus melangkah tegap sambil cover macho??? hahaha... tak boleh bla ayat dia...

cik pieja hut said...

congrates dah konvo dip s/u.

Tak Suka Menaip said...

tahniah kumbang...hihihihi..dikelingi bunga penuh di taman...

*cimOt* said...

wahhhhh..satu-satunya kumbang..maksudnya ko hebat laaa..tp apsal xdak laki yg nk amek course ni??

tia tinggi nak mampuih..

man yusoef said...

HAHA..ko lah kumbang harapan bangsa!! tahniah!!

Farhana Jafri said...

hahaha xboleh blah!! msti ceria je tym bljar kn.. ye la~~ bnyak bunge d tman.. kekeke.. anyway, cngrats! ^^

jom singgah sini <a href="http://farhanajafri.blogspot.com/>ANASAURUS</a> :)

aslann said...

eyylehhh..ape bukti ko kumbang? ntah2 ko pun bunga...ahahahaha...next time tutup aurat sket..pakai tudung tau...okeyybai..

Eyqasara said...

muahahaha... rindu psis... waaaah! senior.. hihihi... ;) pape pun tahniah yep!

darxniq said...

ejas sorang weh..hahahhaha..

snowballgirl said...

haha..mcm trademark kelas kitaorg..Bee Among the Roses..sbb Ijat sorg je laki dlm kelas..papepun tahniah sbb da grade...memg meriah dua hari tu kat sana..best sgt2..kali ini mmg lebih meriah dari yg seblum ni.brtmbh meriah bila ada karnival..

snowballgirl said...

haha..mcm trademark kelas kitaorg..Bee Among the Roses..sbb Ijat sorg je laki dlm kelas..papepun tahniah sbb da grade...memg meriah dua hari tu kat sana..best sgt2..kali ini mmg lebih meriah dari yg seblum ni.brtmbh meriah bila ada karnival..

c.a.p.i.k said...

tahniah dude! uhuhuh

efa said...

biar betul din kau sorang ja kumbang huhu terbaik hehe ala ok la dip SU ok pa teruskan perjuangan hg din :)

tia said...

congrats din! ;) hihi!

Muhammadnuraizuddin said...

hanim = oit..sedap apa ayat tu..akhakha..leh wat peribahasa ..

cik pieja = tq very much na..ihih..

taksukamenaip = .ihihi..tq na..alah, aku bukn kumbang la..aku gagak..ihih..

cimot = sebb ini secretary...mana ada laki nak jadi secretary..aku tersesat sini sorng2..ihih..tp, alhamdulillah.., dpt habiskan jugak..

manyusoef -= ahhaa..harapan bangsa yg aku tak tahan tu..akhakha..

farhana = memang ceria lah...mulut pun dah berjangkit mcm perempuan skit..nasib baik perwatakan tak berjangkit..kahkaha..

aslan = cait...klu aku pakai tudung, dah macam pompuan yang dok bergusti tu..penuh bulu janggut..khakhka

eyqasara = aku pun rindu psis..ihih..

darxniq = nak yg mana..hg gitau..akhakha..

snawballgirl = dia takpa lah..sebb ada laki lain kat batch dia..masa konvo nanti pun tak kesorangan..akhakha...

capik = tq na..ihih..

efa = betoi la biarnya..ihihi..haah, aku sorng ja..menempuh 2 tahun untuk dpt dip SU>..nasib baik clasmte aku bagi semangat..ihih

Muhammadnuraizuddin said...

hanim = oit..sedap apa ayat tu..akhakha..leh wat peribahasa ..

cik pieja = tq very much na..ihih..

taksukamenaip = .ihihi..tq na..alah, aku bukn kumbang la..aku gagak..ihih..

cimot = sebb ini secretary...mana ada laki nak jadi secretary..aku tersesat sini sorng2..ihih..tp, alhamdulillah.., dpt habiskan jugak..

manyusoef -= ahhaa..harapan bangsa yg aku tak tahan tu..akhakha..

farhana = memang ceria lah...mulut pun dah berjangkit mcm perempuan skit..nasib baik perwatakan tak berjangkit..kahkaha..

aslan = cait...klu aku pakai tudung, dah macam pompuan yang dok bergusti tu..penuh bulu janggut..khakhka

eyqasara = aku pun rindu psis..ihih..

darxniq = nak yg mana..hg gitau..akhakha..

snawballgirl = dia takpa lah..sebb ada laki lain kat batch dia..masa konvo nanti pun tak kesorangan..akhakha...

capik = tq na..ihih..

efa = betoi la biarnya..ihihi..haah, aku sorng ja..menempuh 2 tahun untuk dpt dip SU>..nasib baik clasmte aku bagi semangat..ihih

ich bin che ya said...

ececeh tegap ker?? boleh la.. huhu btw congratz once again my fren! muax! hahaha

Muhammadnuraizuddin said...

tia = hg pun sama..tahniah..ihi

nad = ahaha..oit, itu peribahasa dlm kamus hidup aku ja..ihihi

Bro Framestone said...

ingat sikit...

kelayakan 4 kekosongan je... balance..?? share2 la ek he..23x

ria said...

eh yeker. . x pasan la. . hahaha.. dsk amik last sekali kan??

EmanTheHalia said...

bila konvo nih????

Muhammadnuraizuddin said...

bro = ihihi...tak de hal lah bro..janji bro slalu bodek saya..ihih..

ria = haah..ihih..

eman = aku cepuk kang..hahha

Encik Suami said...

Din:

Lelaki serba boleh lah sekarang. takmoh malu or segan2 lah ek.
Anyway..TAHNIAH sbb berjaya tamatkan pengajian.

jemput terjah * Sedey..tinggalkan isteri & anak2 *

mR.sYaH said...

hahah... banyak pilihan tu... senang kerja.. apa2pun tahniah!

Muhammadnuraizuddin said...

encik suami = ihih..thx na...

mrsyah = tq beb..ihihih

muniraksasa (; said...

comeynye ang DIN !!!!! aku tak sangke ang sorang je pompuan. eyh, laki.

yaya_flanella said...

kacak! congrats! seronok tengok org convo! :DD

Muhammadnuraizuddin said...

raksasa = hg saja wat2 tersasul ja kan..kahkha..

yaya = tq so much na..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...