Wednesday, March 2, 2011

Nostalgia Saloma & P.Ramlie theme.

Assalamualaikum...

Tuai padi antara masak,
          Esok jangan layu-layuan,
Intai kami antara nampak, 
          Esok jangan rindu-rinduan.

Fuh, penat berpantun..walhal, semua orang tahu pantun nie..ini adalah pantun yang pertama aku coretkan disini. ia bersempena dengan minggu bahasa.ihihih..hari nie aku tak larat nak berceloteh,..korang pun mesti bosan kan.ihihih..aku nak tunjuk gambar2 nostalgia masa aku dinner ala Saloma n P. Ramli masa sem 2 di politeknik dulu..2009...rindu zaman belajar kot..uhuhuhu


ini semua batch pelajar lelaki yang mengambil Dip Sains Kesetiausahaan..bape kerat je..


ini adalah clasmate aku..aku sorang2 je laki. yang sorang lagi tu lacture kelas aku ye..

Yes..kami menang tarian terbaik mlm tu..cewah..

gambar2 yang sempat diambil masa tu..

P/S : Aku sebenarnya memang suka attand dinner2 yang ada tema2 yang menarik..sebab aku memang suka makan disamping suka melaram..ihihi. Selamat beramal, Wslm.


15 comments:

aslann said...

Lacture tu amende? Lecturer aku tau la. Lalalalala.

Muhammadnuraizuddin said...

aslan : amende tu apa?? apa benda tue aku tau lah.akhakhakhha.

Anonymous said...

oowwwww....gambaq yg 1st tu dah penah tgk..hehehe yg len blom..hehhehee

Psis@Tepeng

Muhammadnuraizuddin said...

ijat = hahahahha....yela..aku ada letak kat fb aku.ahah

nurul lalala said...

dinner kolej aku isnin ni p0n tema P.ramlee saloma gak~hehe

Muhammadnuraizuddin said...

nurul = yaka..wah2.best2..syok la hg melaram..buat sanggul menggunung ya.kahkahkah

Eddy Ezally Zuraidy Adnan said...

yey sy follower ke 500.
saya pun suka melaram waktu dinner. kali ni ada dinner tema pirate. mati la . mana nk cari costume. adehhhh

aslann said...

Dermm. Amende tu ade bunyi jugak. Lature? Khahaha.

Muhammadnuraizuddin said...

eddy = yeke..ihih..p dinner memg best if ikut tema..thx alot ya..

aslan = abis tu, mcm mana hg itu lecturer...kahahakha.kira ada bunyi la tu kan.ihih

Eazy Izzuddin said...

wah
penuh nostalgia gitu...
xD

Muhammadnuraizuddin said...

izzuddin..hahaha..memeng penoh..sampai melimpah ruah didalam ladang gandom dah nie..ihihihi

Pembawa_Wacana said...

Wah..tema P.Ramlee ek...

Muhammadnuraizuddin said...

pembawa wacana = yurp..best woo.aahah

ich bin che ya said...

pergh.. melaram giler din! phewwwwut hahaha

Muhammadnuraizuddin said...

cik yah = haha.sedap nama tu..ihih.memglah, dinner bukan slalu pun.ihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...