Thursday, March 31, 2011

Inspira Bukan. Inspirasi pun bukan, tapi Kegigihan Beliau.

Assalamualaikum..

Waktu ini, aku masih di ofis,. Memandangkan kerja tidak begitu sesak, seperti biasa, aku cuba-cuba  untuk meng' updte blog. Tetapi, untuk kali ini, ia agak istimewa. Aku tidak akan menceritakan perihal diri di entry ini, tetapi perihal tepi kain orang lain.. 

Beliau adalah seorang graduan dari Universiti Utara Malaysia dan tinggal di Bangi. Beliau lahir pada 20 January tahun 19**.. (tahun dirahsiakan)ihih.. Actuly, beliau berpangkatkan kakak kepada aku, Tetapi dek kerana cara pertemuan kami seperti kawan, aku tidak memanggilnya kakak dan membahasakan diri aku sebagai adik.. *bukan kurang ajar tetapi aku dah anggap beliau sebagai kawan yang masuk dengan kepala aku..

Mesti anda semua pelik kenapa aku nak Promte beliau.. Kan?..Sebenarnya, dari pemerhatian aku, Beliau kelihatan begitu gigih. Jika anda lihat bilangan followers blog beliau pun tidak begitu meriah.. Tetapi, beliau sentiasa update blog. Aku pernah terdengar kata2  yang keluar dari mulutnya, Tak kisah followers sikit, janji masih ada yang mahu membaca.. Apabila digodek-godek blognya, memang banyak isi-isi dan intipati2 yang menarik. Contohnya mengenai kehidupan beliau yang boleh dijadikan tauladan, Mengenai semangat persahabatan dan banyak lagi. Perkataan-perkataan yang digunakan juga menunjukkan kematangan beliau. tak mo komen banyak2, korang tengok lah sendiri..ihihih..



Beliau yang dimaksudkan ialah Nadiah Bt Ayob...


Inilah pemilik blog yang dimaksudkan...


Jom kita melawat beliau~


P/S : Kegigihan adalah kunci kejayaan selain elemen2 positive yang lain. Selamat Beramal, Wslm.

14 comments:

NuReLLe said...

sape tu??sape tu?? #tetibe.. gugugugu..:D

zuwaidah said...

bagus segmen hari ni, boleh akak pun singgah blog kawan baru. terima kasih

Muhammadnuraizuddin said...

elyani = ahaha..sape tah..ahaha

kak Zuwaidah = ihihi.tq na..

Lizzie Yasmin said...

nak berkenalan jugak lar dgn dia.. nk serang dia past nie....

ich bin che ya said...

dinnnnnnnnnnnnnnnn!!!!! wah giler terharU!... nak nangis jab!... tq sesangat! aish mmg tak sangka la! Thank u so much my fren! really appreciate it!...

Muhammadnuraizuddin said...

lizzie - jom lah kira ramai2 srang dia..ihih..

nad= ihih..alah, biasa ja..aku bukannya otai pun...folowers pun tak ramai sngat...tp, betoi la apa yg aku ckp...ikhlas nie..ihihih

Hanim Mahali said...

nak kenai jugak lah akak ni.... suka!

Muhammadnuraizuddin said...

hanim = hg panggil kakak?khakhakah

aslann said...

sweet la koranggg~ bile nak kawen? ahahahaha...okeyybai.

Muhammadnuraizuddin said...

aslan = hg nak kawen ngn sapa..meh aku review blog dia..ahhaaha

cik pieja hut said...

nak jadi mcm nad jugak lah !

Muhammadnuraizuddin said...

pieja = iihih..jadilah...bersemangat waja..kreta proton waja pun boleh..sebb prestasi dia mengalahkan kacil.. *apa aku merapu nie.

~Airieda~ said...

dah jenjalan kat blog kawan awak..

what a sweet friendship both of you have...

saya jenjalan tinggalkan jejak...

Woofer Storm said...

macam kenal je cik nadiaah ni..eheeeee
jom terjah dia...layaaann

follow sni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...