Tuesday, March 8, 2011

Contest:Gambar Paling Sengal by Jamban Comel

Assalamualaikum..



gambar aku paling kacak..


Saya seorang yang sengal sebab saya telah mengenali  dan secara tidak langsung telah berkawan dengan Imamuddin Bin Idrus. Sebenar benarnya, Beliau adalah pemilik blog yang mengajurkan contest gambar paling sengal *click here... Jika anda melepak ataupun terserempak secara sengaja mahupun tidak dengan beliau, anda secara automatiknya masuk air.. #okbai.


21 comments:

conbellydiobeterisme said...

ok gambar anda akan dinilai hak3 :P
thanks2 :)

Muhammadnuraizuddin said...

tolong nilainya dengan kekacakan yang ditonjolkan.

yna fazlyna said...

pic ko di memang sengal ar...

AnahSamsudin said...

all the best for the contest =) haha

Hanim Mahali said...

hahaha...gambar kau ke Din???
#gelakbergulingguling
terserlah kesengalannya....ahaks

Muhammadnuraizuddin said...

yna = rambut belah tengah tu.kahakhka

anah = aku support member punya contest je..tak menang pun tak kisah...hahah

hanim = ahhaa..aku la..takkan hg kot.ihihi

Nabihah Tahir said...

kekekee ,good luck ! :)

Muhammadnuraizuddin said...

nabihah = ahhaa...klakar.

Dhia BellamiZam said...

singgah dri blog jmban comel..gud luck yar

Faziera said...

din..confirm menang ah..hahaha
ko memang sengal.. =p

nurul lalala said...

wow. KACAKnya anda!!

rebecca melessa said...

anda kelihatan sgt kacak di situ!hahaha

NuReLLe said...

GILA KACAK weiiiiii!!!!
#pengsansampaiesokpagi... hakhakhak..:D

My MiRa said...

kahkahkah..lawak rrr......
betol ke din ni??hik2


adoii macam2 heeheh

muhammadnuraizuddin abdulrahman said...

dhia = ahaha..aku saja2 ja masuk..ihihi

faziera = klu ada contest gambar paling sopan, aku baru lah menang..sebb aku sopan.hahah

alalla = ahaha..semestinya..kahkhkah

rebecca = tq..dah agak dah.kahka *pengsan sat

yani = haahah..dah bangun dari pengsan ke?hahah..

mira = betoi la mira..ihiih

Dekcik said...

skema + sengal..hahaha..

aEvOeCaEdOe said...

nice one :)

hihihi...singgah dari jamba comel ^__^
gud luck eyk :P

aslann said...

sangatt KACAKKKK!!!!! KAH3!! #pitam

Muhammadnuraizuddin said...

dekcik hahaa..memg skema..

aevoecaedoe = ahaha..

aslan = memg kacak kan..akhahka

aslann said...

aku tengah tension ni, aku datang sini lagi untuk menghiburkan hati melihat wajah kacak hang Udinn!! KAH3!! aku cam nak lempangsepakterajangpijak-pijak sampai lumat je muke ni kalao tibe2 muncul depan aku..okeyy hati dh terhibur...baiii.

Muhammadnuraizuddin said...

aslan = aku tak paham..hg puji ke, mengutuk..akhakhakha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...