Wednesday, March 16, 2011

Banjir-pelamin persandinganku musnah.

Assalamualaikum..

Hari ahad yang lepas, adalah hari persandingan abang aku. Tetapi, malam sebelum persandingannya, banjir melanda rumah akibat daripada hujan lebat yang tidak berhenti. *jenuh kelam kabut..didalam fikiran pemilik pelamin, Pelamin persandinganku musnah jika hujan tidak berhenti dan air semakin dalam. Syukur Alhamdulillah, sebelum beberapa jam majlis bermula, aku surut dan majlis diteruskan...










P/S : Kawan-kawan, nantikan gambar persandingan dirumah aku pula ye...akan diupload pada next entry.Selamat beramal, Wslm.

21 comments:

taufiq helios said...

hang kawin wat kat hotel la nnti din :)

aslann said...

:')

nurul lalala said...

kalo jadi kawen kat hotel--> jgn lupe jemput!


p/s: kalo tak kat hotel p0n jemput gak..haha

nurul lalala said...

kalo jadi kawen kat hotel--> jgn lupe jemput!


p/s: kalo tak kat hotel p0n jemput gak..haha

aNNa maRdHiaH said...

singgah sini .

efa said...

sian..hurm...sah kelam kabut dan haru biru jadinya kalau dah air naik cmtu wuwu T__T

Encik Suami said...

mmg risau klu dah nak kenduri hujan lebat.
Tapi ada petua..masa abg kawen dulu pun..abg akan campak pakaian kita yg belum basuh atas bumbung umah. Niat dlm hati...minta Allah beri cuaca yg baik sehingga majlis selesai.
Masa adik abg kawen hari tue pun...buat mcm tue jugak. Alhamdulillah..cuaca baik.
Tapi..Hujan rahmat sebenarnya tue.

muhammadnuraizuddin said...

TH = hg sponser dewan hotel tu na..hahah..

aslan = awatnya..ahha

lalala = klu bukan kat hotel hg tak mau mai ka?..haha..

anna = tq very much na..

efa = memang kelam kabut..uhuhu

encik suami = ada jugak dengar..ihih..makcik2 yang ada kat rumah kenduri pun suruh wat mcm tu.tp, tak buat pun.berdoa ja..campak2 bagai tu mcm tak betol je ngn ajaran kita..uhuhu

NuReLLe said...

ptutnya ckp je ngn tetamu..tema perkahwinan ni mmg pelamin terapung..:)

Muhammadnuraizuddin said...

yani = haah kan...tak terfikir pulak..leh la wat tema persandingan ala2 menyelam..fuh, best2.

nurul lalala said...

kan aku cakap kat p/s tu...kalo tak kat hotel p0n, jemput le....hehe

logorithm said...

Ingatkan Din yang tetiba nak kawin. Hehe...

Muhammadnuraizuddin said...

lalala = ihih..tertinggal la pulak..sory2..ihih..

john = i muda lagi lah..ahahaha

yna fazlyna said...

awat tak cakap hujan.. mak tiri aku tu kuat bomoh.. mase ank dia kawin langsung tak hujan...huhu

logorithm said...

Itulah pasal... ingatkan darah muda punya pasal. Haha...

Eja Razif said...

xpe la, cabaran tu...

Anonymous said...

yna = yaka...ihihi...ok, aku paham skrng..ihihi..

john = ihihi...mana boleh..muda lagi..U pun tak kawen2 lagi kan..?u kawen, i mesti datang..ihih..

eja = itulah..uhuhu.takpa..bukn pelamin aku pun.ihih

sarah mohamad said...

seb baik tak banjir berterusan.

logorithm said...

Saper anonymous tuh??? Hehehe...

dD Fabulous | sitekateki said...

dugaan sangat...

Muhammadnuraizuddin said...

sarah = itulah..syukur..

john = ahhaa..ish, i tersilap click pilih id lah..kahakha..

dd= cobaan....*bak kata p ramli.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...