Monday, February 7, 2011

Jatuh cinta kepada Cik Spaghetti ;")

Assalamualaikum blogger2..
petang yang indah nie, aku nak kasi tau korang suma bahawa aku telah menjadi pecinta spaghetti..ahaha..SEbenarnya, aku tak gemar sangat makanan2 eropah mcm nie..tp, ble dah mencuba..wah, sambal belacan pun tolak tepi..tp, tak semua spaghetti aku makan..just, masakan orng tersayang sahaja..hhihihi..

sebelum aku balik ke Klang, aku sempat lagi berdating untuk kali terakhir sebelum berbulan2 lagi kami tak berjumpa..ini semua disebabkan penangan latitude kedudukan kami..seorang di selatan, dan seorang lagi di utara..boleh diketogerikan sebagai cinta jarak jauh lah kan..ihihi..tp, takpa, nasib baik ada YM, Facebook dan seumpamanya untuk kami berhubung.

Aku dah mengidam dah lama spaghetti yang dimasak oleh beliau..dan akhirnya , setelah berbulan2 aku mengidam, dapat jugak rasa..ihihih...yelah, sebelum nie, tengok gambar je..

Thx alot ye Yunk..
*diam tandanya sedap..ihihi..

P/s = kepada sesiapa nak membuat tempah, call aku..ihihih.sepinggan 35 hinggit.. mau? :') kahkahka..sesuka hati ja kan..

10 comments:

yna fazlyna said...

uii lame tu yna tak makan spaghetti.. nak buat tak geti...huhu tapi sedap kan.hish! din buat aku ngidam jer..huhu

Muhammadnuraizuddin said...

yna = sebenarnye, itu kali ke2 aku mkn spaghetti..tp, kali nie betoi2 sedap.ihih..

Farhana Jafri said...

uisyyhhh 35 rggt spinggan.. kopak duit~~ suke la tu dpat mkan org trsyang wt!! mesti sdap gile kn.. hi3.. sweet la! jeles2!! ^.~

jom singgah sini ANASAURUS :)

Aq Waeda,,, said...

waa bestnye makan spaghetti..lg2 dapat dr org tersayng...yg sedap rase bertambah sedap,,kan,,kan,,

p/s:baru lps mkn spaghetti smlm,,nyummy

yna fazlyna said...

haha..kali petama tak kurang sedap ke??

mustapakamalizzat said...

cian ang din..xpa2...segalanya akan mendatang hikmah yang baik kelak..hehehe insyallah..em len kali bwk la ckit kat aku..leh aku rasa gak spaghetti masakan teman hati mu itu..hehhehe

mustapakamalizzat said...

spaghetti..yummy2..nak makan la malam ni....eh2 xleh la...kena ikut diet ko ......xleh2..hahhaha

ijam ismail said...

ERMMM...TERLIUR DA NI..NYUM3...
mak oi...mhl nye...~~
huhuhu

ich bin che ya said...

ala bestnye makan spagetti dimsak oleh si dia hehe.. sedap tuh! huhu

Muhammadnuraizuddin said...

farhana = ihihihih..sebenarnye, spaghetti nie tak jual..tp, klu nak, kira special edition.sebb tu mahal.ihih

al-waeda = haah.memg sedap..tambah2 awek yg masak..n tambah2 freee..ihihi

yna = ihihih..tak sedap sangat..tp, kali nie lain bebenor.ihih

izat = ahaha.takpa..nnti, aku bawak kat hg..meh aku yg masak..mau..kasi hg muntah hijau.ihihi

ijam = mahal bersebab tau...sebab aku tak nak dia masak kat orng lain, so, letak la harga tinggi..baru orng tak nak bli.ihih

ich = sedap kan..ihihi..nnti, hg suruh BF hg masak..fuh, kompom2 sedap gak.ihihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...