Monday, January 24, 2011

Jawapan Teka Teki...

Assalamualaikum blogger2..fuh~ aku mintak sory sangat2..sebb aku janji nak bagi tau jawapan teka teki nie kul 5 kan..mesti ramai yg tertunggu-tungguh (fulamak, bajet mcm folowers ada 1 juta!!!!!!walhal, seratus pun tak sampai n tak de orng tunggu pun kan)ihhihih..apa salahnya berangan kan..serius, aku sibuk gila tadi, sampai migrain la pala otak aku nie..tension pun ada..tp, nak buat lagu mana kan..dah nasib badan..jadi kuli orng..mencari secubit nasi untuk mengeruskan kehidupan..cewahhh!!` ayat touching pulak..
Ok2..tanpa membuang masa..aku nak umumkan pemenang terus..sebb jawapannye, akan aku bagi tau lepas pengumuman nnti...

Pemenangnya ialah!!!!!!!!!!`~',..(latar belakang gendang)

FATIHAH BT MOHAMED!!!!!!!!!!!!!tahniah2..hadiah adan boleh dituntut dari saya..tp, nnti, discuss lain mcm mana nak kasi ye..merupakan pakej set lunch di KFC, Snack plat..OOooyyeeaahhHH....

Walaupun jawapannya ada ralat sikit..tp, jawapan itu paling menghampiri apa kemahuan penaja..inilah jawapannya.

BUAH CEMPEDAK GORENG...

kepada yg tidak berjaya..anda boleh mencuba nasib lagi..dilain segment..Selamat beramal...

7 comments:

Cik NurulZaty said...

hye bulat
mmg awak bulat ke? hehe~


btw nice blog here

nmpk cucuq cempedak tu lapar

Muhammadnuraizuddin said...

cik nurulzaty = hihih...tak de lah..mana ada bulat..ko tngok gambar2 aku bulat ke..ihihh ..masa kecik2 la..nama tue lekat sampai skrng...ihhhi

mustapakamalizzat said...

huhuhu...menarik...like,like..like..huhuu

giv me more..hehehhehehhe

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

omaigoshhh.. cempedakk. fevrett taww~ haha

Muhammadnuraizuddin said...

ijat = tapak tangan nak?hahaha
fifiey = lah.yaka..patut la.ihihi

My MiRa said...

eh malam2 buta duk tengok buah cempedak ni tak ley tahan...lapar....

Muhammadnuraizuddin said...

mymira = ahaha...p bli kat seven eleven..ihihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...